HER YERDE MATEMATİK

HER YERDE MATEMATİK E-TWİNNİNG PROJESİ

PROJE SORUMLUSU CANAN AKKAŞ



25-10-2021HER YERDE MATEMATİK E-TWİNNİNG PROJESİ

27-11-2020

HEDEFLERİMİZ 

 

 

 

 

Bu projeyle hedeflerimiz:

1.   Çocukların matematiğin hayatın her yerinde olduğunu fark etmeleri

2.   Çocukların eğlenerek matematik öğrenmelerini sağlamak

3.   Çocukların hayal gücünü geliştirmek

4.   Matematiği masallarla öğrenmek

5.   Etkinliklerle, oyunlarla matematiği eğlenceli hale getirmek

6.   Matematiği web 2 araçlarıyla birleştirerek keşfetmek

7.   Çocukların problem çözme yeteneğini geliştirmek

8.   Çocukların tüm gelişim alanlarını destekleyerek analitik düşünmelerini sağlamak

9.   Çocuğun matematiğe olan ilgisini artırmak

10.              Çocukta dikkat ve konsantrasyonu artırmak

11.              Matematik etkinlikleriyle yapılacak olan tüm çalışmalarda el göz koordinasyonlarını sağlamak

 

27-11-2020

KASIM 

1-   Proje duyurusu

2-   Logo, Afiş ve  proje panosu hazırlama

3.-  Öğretmen ve öğrenci Tanışmaları 

4-  Öğretmen / Öğrenci Tanıtım / şehir tanıtımları / okul tanıtım videoları 

5-   Kişisel padletlerinin hazırlanması.

6-   Proje süresince işlenecek kitapların seçilmesi.

 

ARALIK - OCAK - ŞUBAT - MART - NİSAN

 

1- Masallarla Matematik

2- Etkinliklerle Matematik

3- Oyunlarla Matematik

4- Öğretmen Görüşmeleri

5- Yapılan çalışmaların ilgili yerlere yüklenmesi

6- Her ay bir ortak ürün yapılması

 

 

 27-11-2020

 

BEKLENEN SONUÇLAR

 

Proje sonunda öğrencilerimizin analitik düşünme yeteneği gelişecek, hayal dünyaları zenginleşecek, kitap sevgisi kazandırılmış olacak, çocukların aileleriyle kaliteli vakit geçirmelerine katkı sağlanmış olacak, öğretmen ve öğrencilerin teknolojik yetkinlikleri artırılarak 21. Yüzyıl becerilerini kazanmış olacaklar, 4-6 yaş tüm gelişim alanlarındaki becerileri desteklenmiş olacaktır. Analitik düşünmeyi ve matematiği baktıkları her yerde görmeye başlayacaklar. 

 



Yazdır

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin



  Beğen | 9  kişi beğendi